نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که مجری قانون هستند و با روحیه خستگی ناپذیر برای حفظ صلح، با فداکاری های تزلزل ناپذیرشان و برای امنیت و نظم در جامعه ما تلاش می کنند؛ آنها که مدافعان خط مقدم عدالت هستند و امنیت محله های ما را تضمین می کنند.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۸۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

مردان سخت که  با تلاش های خستگی ناپذیر خود از ما در برابر آسیب محافظت می کنند، قوانین را اجرا می کنند و در ایجاد آرامش پایدار یاری رسانند .

بدون تردید ایجاد اعتماد و همکاری، یک رابطه قوی و قابل اعتماد بین پلیس و جامعه برای اجرای مؤثر قانون حیاتی است و روز پلیس و هفته فراجا  به عنوان یادآوری اهمیت همکاری و ارتباط آزاد بین شهروندان و مجریان قانون است.

این فرصتی است برای ترویج گفتگو و همدلی، تقویت حس وحدت و تفاهم بین پلیس و جوامعی که به آنها خدمت می کنند.

بدون تردید هفته نیروی انتظامی یادآور نعمت بی بدیل امنیت و آرامش پایداری است که به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های دلاور مردانی  همچون نیروهای مومن و فداکار انتظامی از آن بهره مندیم.

  به نمایندگی از مردم   دارالمومنین تهران  از تلاشگران نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور قدردانی و هفته نیروی انتظامی را به پرسنل دلسوز و جان برکف ناجا در جای جای ایران اسلامی تبریک می گویم.

 

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار