خبرهای داغ:
سرهنگ موسوی؛

مساجد را باید محور امور فرهنگی و اجتماعی قرار دهیم/شرکت ۲۳۰۰ نفر در مسابقات قرآنی شوش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) در آیین اختتامیه مسابقات قرآن چلچراغ آیه ها گفت:مسجد را باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قرار داد‌.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۱۸
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین اختتامیه چلچراغ آیه ها با اشاره به روایت بنا کردن مسجد توسط پیامبراکرم صلی الله علیه و آله اظهار کرد: پیام خاتم النبین در اولین اقدامش (بنا نهادن مسجد ) پس از هجرت به مدینه این بوده است که مسجد را در همه امور محور قرار دهیم.

 

وی افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) مسجد سنگر است، قطع به یقین باید گفت مساجد سنگر هستند که در مقابل شیاطین از ما محافظت می کنند.

 

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: مسجد را می توان در امور متعدد از جمله ، اجتماعی و فرهنگی محور قرار داد که یکی از آنها تشکیل شورای محله در مساجد است.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه تعلیم و تربیت صورت گرفته که حاصل تلاش مجموعه تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شوش،حوزه ها و پایگاههای مقاومت و طلاب و روحانیت معزز است.

 

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام یادآور شد:  بسیاری از مساجد شهرستان حالت پویایی را به خود گرفته است، ۲۳۰۰ نفر درمسابقات قرآن که توسط تعلیم و تربیت سپاه برگزار شد ثبت نام کردند که آمار قابل توجهی است. در مسابقات قرآنی نبا عظیم هم شهرستان شوش در سطح استان خوزستان به مقام نخست رسید.

 

وی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر در قالب طرح حلقات صالحین و تربیتی به مشهد مقدس اعزام شدند و این حلقه ها از نظر کمی و کیفی به رقم قابل توجهی رسیده است.

 

فرمانده سپاه شوش خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه در تابستان گذشته ۲۰ مسجد را در عرصه های مختلف به ویژه ورزشی و فرهنگی فعال کردیم و در قالب طرح نوجوانه های صالحین و اوقات فراغت ، برنامه هایی از جمله استخر،فوتبال و اردوهای متعدد را برای نوجوانان اجرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار