مدیرکل ثبت اسناد و املاک ایلام گفت: روز گذشته در دهستان گنبد پیرمحمد (ع) شهرستان ملکشاهی ۱۰۰ فقره سند تک برگ به مالکان تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۰۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک ایلام، علی مرادپور مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک ایلام، روز دوشنبه در ایلام گفت: باتوجه‌به اینکه تعداد زیادی سند دفترچه‌ای املاک در اختیار مردم در اقصی‌نقاط ایلام قرار دارد، اداره کل ثبت‌اسناد و املاک این استان اقدام به جمع‌آوری این اسناد دفترچه‌ای کرده و سند ترک برگ را به‌عنوان جایگزین در اختیار مالکان قرار خواهد داد.

 

 وی افزود: جهت تبدیل این اسناد به سند تک‌برگ به تمام مردم استان با صدور پیام فراخوان داده شده است.

 

 مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک ایلام ادامه داد: پایان‌یافتن اعتبار و نداشتن کد UTM از مشکلات اسناد دفترچه‌ای است که اسناد تک‌برگ فاقد آن هستند.

 

 مرادپور خاطرنشان کرد: در سند تک‌برگ مشخصات ملک به طور کامل درج شده است و مالک از این سند در مواقع ضروری به‌عنوان ضامن می‌تواند استفاده نماید.

 

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این راستا روز گذشته در دهستان گنبد پیرمحمد (ع) شهرستان ملکشاهی ۱٠٠ فقره سند تک‌برگ به مالکان تحویل داده شد، تصریح کرد: این فرایند در کمترین زمان ممکن صورت‌گرفته است و برای تمام شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار