مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های شهیدان خوید و شفیعیان دیدار و از آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۲۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در دیدار سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان با خانواده های شهیدان خَوید و شفیعیان، با خانواده ها پیرامون نحوه زندگی شهدا و علایق آنها صحبت شد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از خانواده های شهیدان فضل الله خَوید و کرم الله شفیعیان تجلیل کرد.

تجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیانتجلیل بسیج حقوق دانان استان از خانواده شهیدان خوید و شفیعیان

 

ارسال نظرات