رئيس سازمان بسيج هنرمندان خراسان شمالي در پيامي سالروز ولادت خاتم انبيا، محمد مصطفي (ص) و هفته وحدت را تبريك گفت.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۴۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رئيس سازمان بسيج هنرمندان خراسان شمالي در پيامي سالروز ولادت خاتم انبيا، محمد مصطفي (ص) و هفته وحدت را تبريك گفته و هنرمندان را به وحدت كلمه فرا خوانده است در اين پيام آمده؛

مبادا دست‌هاي‌ تفرقه‌افكن‌، مغرض‌ و يا نادان‌ با حرف‌ و شعار و نطقي‌، ايجاد اختلاف‌ كنند. {مقام معظم رهبري}

وحدت و يكپارچگي مردم مسلمان ايران، رمز هر پيروزي، موفقيت و شگفتي‌سازيست. بطور كلي يكدلي و همبستگي بين جوامع بشري موجب پيشرفت و ترقي در تمام زمينه‌هاست چراكه همه انرژي و تمركز آدمي بر روي كسب علم و دانش و افزايش سطح فرهنگ و هنر جامعه خواهد بود. اما در زمان اختلاف و تضاد عقايد، هيچ لحظه‌اي براي يادگيري و كشف حقايق جديد و شكوفايي استعدادها باقي نمي‌ماند. زيرا جنگ فرصتي براي كمك به انسان‌ها نمي‌گذارد و چهره خشن آن مانع هر آرامشي مي‌شود.
حال كه در آستانه تولد پيامبر مهرباني‌ها، رسول اكرم(ص) هستيم و در هفته وحدت قرار داريم، شايسته است تفاوت‌هاي هرچند كوچك را كنار گذاشته و خواهرانه و برادرانه در كنار يكديگر براي رشد ايراني قوي بكوشيم و بي‌توجه به سم‌پاشي‌هاي تفرقه‌اندازها براي آباداني و پيشرفت ميهن عزيزمان يكپارچه و خستگي‌ناپذير تلاش كنيم تا پرچم كشور مقدسمان هميشه بالا بماند.
جمهوري اسلامي، مبدع و آغازگر هفته وحدت بوده و از اين‌رو به خود مي‌باليم كه همواره مايه صلح، دوستي و آرامش منطقه و جهانيم و همگان را به صلح‌پذيري دعوت مي‌كنيم.
سازمان بسيج هنرمندان خراسان شمالي، ميلاد حضرت محمد (ص)، پيامبر نيكي‌ها و هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان به‌ويژه هنرمندان تبريك گفته و براي تك تك عزيزان آرزوي سربلندي و تندرستي دارد.

ارادتمند
جواد اسماعيل‌زاده

ارسال نظرات