مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار های جداگانه ای از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۴۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ ارژنگ تندپور در این دیدار با اشاره به اینکه "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست" گفت: شهدا حق بزرگی بر مسئولین دارند زیرا آنها جان خود را فدای مردم و نظام کردند.
وی ابراز داشت: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای ادامه راه شهدا و خدمت به مردم بگذارند و قدر دان خانواده معظم شهدا باشند.

تندپور توجه ویژه به مشکلات خانواده معظم شهدا را ضروری دانست و افزود: عمل به وصیت شهدا و سبک مدیریتی و زندگی شهدا راهگشای مشکلات موجود جامعه می باشد.
این مسئول ابراز داشت در هفته دفاع مقدس 32 برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان استان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شد که دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از آنها از جمله این برنامه ها بود.

تجلیل مسئول بسیج کارکنان و ادارات استان از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادیتجلیل مسئول بسیج کارکنان و ادارات استان از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادیتجلیل مسئول بسیج کارکنان و ادارات استان از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادیتجلیل مسئول بسیج کارکنان و ادارات استان از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادیتجلیل مسئول بسیج کارکنان و ادارات استان از خانواده معظم شهیدان کاظمی و فرهادی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار