گردهمایی قرار هشتم خادمیاران رضوی میبد با عنوان «زندگی به وقت حماسه» به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و سومین روز از هفته وحدت در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۴۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد در این مراسم با هماهنگی حاج فتحعلی زارع مهرجردی دبیرکانون‌های خدمت رضوی میبد، سرهنگ سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیح میبد، حجت الاسلام حسین عزیز مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، محمد رضا کارگر رئیس آموزش و پرورش، خادمیاران رضوی، پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و مردم ولایی شهرستان میبد حضور داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیح میبد گفت: از یوم الله در تاریخ اسلام مکرر یاد شده، یکی از این یوم الله یوم البعثه و روز بعثت. زمانی است که پیامبر رسالت خود را با تعداد اندک پیروان وبه صورت مخفیانه آغاز کرد.
سرهنگ مصطفی آقایی افزود: یوم الله دیگر، واقعه غدیر است که علی رغم اینکه عده‌ای در حادثه غدیر حضور داشتند و به زبان نیز جاری کردند، متاسفانه به وقت حماسه به امام خود لبیک نگفتنند.
وی با بیان اینکه روز عاشورا یوم الله دیگر است و تنها ۷۲ نفر کنار سالار شهیدان ماندند و جنگیدند. اظهار کرد: یوم الظهور یوم الله دیگری است. در آن روز افرادی شاخص در رکاب امام زمان (عج) هستند.
وی با بیان اینکه هدف و ماموریت سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) است. تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در کانون‌های خادمیاری رضوی سطح شهرستان متصل به پایگاه‌های بسیج، مسجد و کانون‌های اجتماعی محلات انجام می‌شود. باید هم‌افزایی و همراهی شکل بگیرد و بتوانیم این مجموعه‌ها را با متحد کنیم و راه خود را برای خدمت به مردم در مدارس و دانشگاه‌ها، مراکزفرهنگی و آموزشی و محلات نیازمند آماده کنیم.
رئیس آموزش و پرورش میبد نیز از همکاری ناحیه مقاومت بسیج میبد در اجرای طرح شهید عجمیان قدردانی کرد.
همایش زندگی به وقت حماسه با برنامه‌های استقبال از پرچم متبرک آستان قدس رضوی طی مراسمی معنوی با نوای نقاره خانه امام مهربانی‌ها (ع)، قرائت صلوات خاصه توسط کربلایی مهدی ملک زاده و مداحی مداح اهل بیت مهدی دهقانی همراه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار