فرمانده سپاه کربلا:

امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد چرا که دفاع مقدس با مشارکت و حضور مردم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کرد
کد خبر: ۹۵۴۴۰۶۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فعالان گروه‌های جهادی درمان در سالن شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم و نابرابرترین جنگ جهانی بود که برخلاف تمام جنگ‌ها به نیکی از آن یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتگی از جمله خصایصی بوده که باعث شده است تا از این جنگ به عنوان دفاع مقدس یاد شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه ما در برابر دفاع مقدس کوتاهی کردیم، ادامه داد: امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد چرا که دفاع مقدس با مشارکت و حضور مردم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کرد و باید بتوانیم این تعریف‌ها را برای جوانان امروز به خوبی تبیین کنیم وبا الگوسازی فرهنگ دفاع مقدس در برابر حربه‌های دشمنان پیروز شویم.

وی تصریح کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه گرو‌های جهادی امروز ما بخشی از تاریخ دفاع مقدس بوده که تکرار شده است بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید مسئولان امروز با الگوسازی از آن کار‌های جهادی انجام دهند تا با ترویج این الگو فرهنگ‌های موفق دفاع مقدس در کشور نهادینه شود.

فرمانده سپاه استان مازندران با اشاره به مشکلات امروز جامعه خاطرنشان کرد: مشکلات امروز جامعه ما تاوان کم کاری‌های است و باید روشنگری درست از فرهنگ دفاع مقدس در کشور صورت گیرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به جنگ شناختی دشمنان نظام گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال جریان سازی و عملیات روانی است و قصد دگرگونی در حقایق و واقعیت‌ها و تغییر در باور و نگرش را دارد وی می‌خواهد با ایجاد شبهه، اختلاف‌افکنی، وارونه کردن ارزش‌ها نظام را مورد حمله قرار دهد بنابراین باید در این برهه نیز نظیر دوران دفاع مقدس و با حضور جوانان، دشمن را به سمت زبونی و شکست سوق دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها