سردار یدالله جوانی؛

به قله نزدیک شدن، خشم دشمن را بیشتر می کند/دشمن امیدش نقاط ضعف ما است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: هر چقدر به قله نزدیکتر می شویم خشم و عصبانیت دشمن بیشتر می شود و تلاش می کند که اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۵۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله کرمان در جمع خانواده کارکنان نظامی کرمان اظهار کرد: دشمنان ما 45 سال شیطنت کردند تا ملت ما را که ملتی انقلابی، مومن و ولایی است را از حرکت باز دارند.

وی افزود:  چندی قبل در 26 مرداد ماه قافله سالار این حرکت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بشارتی به همگان دادند،  فرمودند:«به قله نزدیک شده ایم»

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان نمی خواستند چنین اتفاقی بیافتد، ملتی که توانست در راه خدا، قیام کرده و با به احتزاز در آوردن پرچم اسلام موانع را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارند و به قله نزدیک شوند، اینکه قله چیست بصیرت، اگاهی و شناخت می خواهد.

سردار جوانی گفت: کسی می تواند این قله را ببیند که این 45 سال و ما قبل آن را نگاه کند که ایران قبل از انقلاب در چه وضعیتی بود، انقلاب در چه شرایطی پیروز شد و در این 45 سال چه مسیری طی شد، این دشمنان برای چه با ما دشمنی کردند؟، ملت ایران چگونه بر این شیطنتها غلبه کرد؟ و امروز ما در چه نقطه ای قرار داریم؟ اینها را اگر با هم کسی ببیند متوجه می شود حقیقتا ما به قله نزدیک شده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد:شما خواهران به دلیل همسنگری با عزیزان نظامی بیشتر از دیگران در جریان مسائل هستید، باید توجه داشت که ملت ایران در موقعیت تمدن سازی قرار گرفته است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود:این انقلاب 45 سال حرکت کرده و در حال ساخت تمدن اسلامی است، در حالی دارد تمدن اسلامی را برپا می کند که 45 سال دشمنان جهانخواری چون آمریکا، دولتهای استکباری اروپا،و دیگر اجانب تلاش کردند این حرکت با شکست مواجه شود.

وی گفت:امروز در نقطه ای قرار گرفتیم که رهبر می فرماید به قله نزدیک شده ایم، این بشارت مطالبه دارد و در ان مطالبه خستگی معنا ندارد با شوق و امید حرکت کنید، چرا که هر چقدر به قله نزدیکتر می شویم خشم و عصبانیت دشمن بیشتر می شود و تلاش می کند که اتفاق نیفتد.

سردار جوانی گفت: سال گذشته با این جنگ ترکیبی و این اغتشاشات و بسیج رسانه ای دشمن، فضای مجازی، فعال سازی تمام گروهکهای و جریانهای معاند و مخالف کشور در جغرافیای کشور می خواستند ایران را به هم بریزند که نشان از خشم دشمن دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان کرد:تمام دشمنی، دشمن با اسلام، خدا، توحید و دین است و نمی خواهد قران و دین اسلام در جهان پرتو افکنی کند، چون می داند قدرت یابی اسلام و مسلمانان بساط ظلم و ستم و جنایات آنان را جمع می کند.

وی افزود:وقتی نور می اید حایی برای خاموشی و تاریکی نیست، وقتی چراغ روشن می شود تاریکی می رود وقتی اسلام، و قران و جبهه حق قدرت پیدا می کند مظلومین حامی پیدا می کنند جبهه باطل دیگر جایی برای ظلم کردن برایش باقی نمی ماند، لذا دشمنان این 45 سال تلاش کردند ولی ناکام و شکست خورده شدند و اخرین تلاششان سال گذشته بود.

سردار جوانی تصریح کرد:وقتی می گویند با شوق و امید حرکت کنید این حرکت را باید تشریح کرد، یکی از حرکتها ایستادگی در برابر فشارهای دشمن و مقابله با دشمن است یکی از کارهایی که شما خانواده های می توانید انجام دهید جهاد تبیین است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:31 شهریور وقتی جنگ بر مردم تحمیل شد صدام حسین خود را 24 ساعته در تهران می دید، این اطمینان را داشت که وقتی همه دنیا علیه ایران است، ایران نمی تواند مقاومت کند و فرو میریزد و به تصورش شکست انقلاب صد در صد بود.

 

وی گفت: در سال گذشته اغتشاشات جنگ ترکیبی بود یعنی چون دشمن ما زمان ندارد و معتقد است که تا چند سال اینده اگر نتوانیم ایران را شکست دهیم دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم. چون دشمن به نقاط ضعف ما امید دارند، دشمن امیدش نقاط ضعف ما است


سردار جوانی اظهار کرد: دشمن غافل از این که مردان و زنان با دستان خالی دشمن را پشت دروازه های خرمشهر توانستند متوقف می کند، مقاومت مردم در خرمشهر معادلات دشمنان را بر هم زد و همین شد دفاع مقدس و عامل شکست دشمن.


معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود:  در بحث جنگ اقتصادی دشمن با صراحت می داند با وجود این همه تحریم ملت ایران مقاومت می کند تا جایی که ارزیابی انان این است دولت سیزدهم و ورودش به پیمانهای منطقه ای و فرا منطقه ای جمهوری اسلامی مشکلات اقتصادی را هم یکی بعد از دیگری حل خواهد کرد.این به این معناست که اگر تحت فشارهای نظامی و جنگ هشت ساله ملت ایران به قدرت نظامی دست پیدا کرده این فشارها و تحریمهای اقتصادی روزی شکوفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت.


سردار جوانی گفت: امریکایی ها و ستمگران همواره یا شمشیر برانی داشتند یا با پول و قدرت اقتصادی ملتها را به زانو در می اوردند
امروز ملت ما در 45 سال گذشته هم قدرت نظامی و هم قدرت اقتصادی دشمن را به زانو در اورده است.


این مقام مسئول عنوان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت، وقتی ترامپ ملت ایران را تهدید می کردبه صراحت او را ترامپ را قمارباز نام برد و عنوان کرد  ملت امام حسین شکست نمی خورد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار