خبرهای داغ:
موسس و هییت مدیره تابلو فرش کشور گفت: در استان آذربایجان شرقی و شهرستان سردرود حدود ۷ هزار نفر به طور مستقیم مشغول کار هستند.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۹۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

اشتغال بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کشور با تابلو فرشبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید باقر اسحاقی سردرود موسس هییت مدیره تابلو فرش در کشور گفت: بنده از سال ۷۰ وارد حرفه تابلو فرش شدم و در سال ۸۵ کار خود را گسترش دادم.

وی افزود: من موسس و تنها هییت مدیره اتحادیه تابلو فرش در کشور هستم؛ همچنین ۱۳۹۰ اتحادیه در کشور زیر نظر اتاق اصناف،سازمان صنعت معدن و تجارت و وزارت صمت تشکیل شده است. که بالاترین مرجع تابلو فرش ملی در ایران است.

وی افزود: من خود دارای یک کارگاه تولیدی هستم که ۳۰ نفر در آن فعالیت دارند و ۱۰۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در سردرود و چند استان دیگر برایشان شغل توسط بنده شغل ایجاد شده است.

اشتغال بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کشور با تابلو فرش
اسحاقی ادامه داد: در سردرود ۸۰۰ کارگاه به صورت متمرکز و نیمه متمرکز مشغول فعالیت هستند.
وی بیان کرد: به ۱۹ استان کشور کار ارسال می شود برای بافت که توسط تولید کنندگان و بافندگان سردرود مدیریت می شوند.

اسحاقی عنوان کرد: بازار یابی ما به صورت آنلاین در فضای مجازی و همچنین شرکت در نمایشگاه های کشور بخصوص در شهریور و نمایشگاه بین المللی تهران است.


وی تاکید کرد: بیش از ۷ هزار نفر در منطقه سردرود آذربایجان شرقی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند؛ بیش از ۱۵۰ هزار نفر نیز در استانهای کشور به صورت غیر مستقیم فعالیت دارند.

اشتغال بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کشور با تابلو فرش

وی ادامه داد : تابلو فرش از ۲۳ شغل تشکیل شده است مثل، چله کشی،رنگ رزی، رفو گیری،طراحی،بافت، فرآوری پشم... است.

 

اسحاقی در پایان گفت: مهم ترین موفقیت علاقه مندی به حرفه ای است که مشغول آن هستید،ما زیر نظر دولت هستیم،اما بیشترین کمک را از نظر تسهیلات ... بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی و بسیج سازندگی استان به ما کرده است و اگر نبود حمایت بسیج و سپاه ما تابلو فرشی نداشتیم حمایت‌های بسیج سازندگی به ما در عرصه های مختلف از نظر تبلیغی رادیو تلویزیون فضای مجازی تسهیلات نمایشگاه ... بوده است دولت همیشه شعار داده است اما بسیج همیشه کمک و حمایت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار