حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده:

یادگاران دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای انقلاب هستند

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه امروز شاهد پیوند دو نسل قدیم و جدید نیرو‌های انقلاب هستیم، گفت: به هر حال ما از گام اول یعنی از چهل ساله اول عبور کردیم و به کوری دشمنان وارد ۴۰ سال دوم انقلاب شدیم.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۴۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با  خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، با اشاره به اینکه امروز شاهد پیوند دو نسل قدیم و جدید نیرو‌های انقلاب هستیم، گفت: به هر حال ما از گام اول یعنی از چهل ساله اول عبور کردیم و به کوری دشمنان وارد ۴۰ سال دوم انقلاب شدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راهی برای عزت کشور و ملت دانست و افزود: جوانان از همان ابتدای انقلاب  و پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس، همواره نشان دادند که نقش اول را داشتند و امروز نیز همین نقش‌آفرینی را دارند.

وی اظهارداشت: به کوری همه دشمنان امروز شاهد حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در کنار نسل جدید هستیم، همین پیشکسوتان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۳ ساله بودند، کسانی که حتی در جریان دفاع مقدس نقش فرماندهی را در گردان‌ها، لشکر‌ها و مناطق مختلف جبهه به عهده داشتند و هر کدامشان مانند حاج قاسم سلیمانی یک یلی بودند، اما پای چهل ساله انقلاب پخته شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، ادامه داد: یادگاران دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای انقلاب هستند که نباید آنان را فراموش کرد.

وی جوانان امروز را برخوردار از ظرفیت عظیم یاردگاران دفاع مقدس دانست و گفت: به جوانان توصیه می‌کنیم حرمت پیشکسوتان را نگهدارند و از ظرفیت آنان در عرصه تحقق آرمان‌های انقلاب استفاده کنند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از جوانان و نوجوانان امروز، بیش از نسل دیروز است، مقام معظم رهبری هم در بیانی فرمودند در بسیاری از جوانان امروز ظرفیت‌هایی و استعدادی را می‌بینیم که چه بسا در جوان‌های دیروزنبود، اما بحمدالله جوانان دیروز نقششان را خوب ایفا کردند در حالی که از این پشتوانه برخوردار نبودند، اما امروزاز جوانان انتظار می‌رود  این علم را خیلی پر شتاب‌تر و مقتدرانه‌تر از جوانان دیروز به دوش بکشند و امیدواریم کشوربه فضل الهی و با همت جوانان روز به روز قله‌ها را فتح کند و همان گام آخری که رهبرمعظم انقلاب نویدش را دادند به وسیله جوانان امروز برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار