فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بستک:

وحدت و همدلی رمز موفقیت در دفاع مقدس و بقا امت اسلام است.

یاد و نام و خاطره شهدا،ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس می بایست زنده بماند و وظیفه یکایک مردم و مسئولین و آحاد جامعه این است که قدردان مجاهدت های آنان باشند.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۹۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

وحدت و همدلی رمز موفقیت در دفاع مقدس و بقا امت اسلام است.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک؛ در نماز جمعه اهل سنت فتویه شهرستان بستک ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ضمن تاکید بر وحدت و همدلی بین مسلمین جهان اشاره داشت دفاع مقدس اوج وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی بود. 

 

سرهنگ دوم پاسدار حجت شعبانی در آخرین روز از هفته دفاع مقدس گفت؛ هفتم مهرماه سال ۱۳۶۰ یادآور فرماندهان شهید دفاع مقدس چون شهیدان فکوری،کلاهدوز، فلاحی و شهید محمد جهان آرا است و یاد و نام این عزیزان در تاریخ دفاع مقدس برای همیشه ماندگار می ماند.

 

فرمانده سپاه بستک در ادامه گفت، یاد و نام و خاطره شهدا،ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس می بایست زنده بماند و وظیفه یکایک مردم و مسئولین و آحاد جامعه این است که قدردان مجاهدت های آنان باشند.

 

در پایان با حضور فرمانده سپاه بستک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک، بخشدار مرکزی ،جانشین سپاه بستک و امام جمعه اهل سنت فتویه در جمع نمازگزاران از خانواده شهید محمد نژاد و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس روستای فتویه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار