دیدار با ۴خانواده شهید کارمند در زاهدان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به منظور تکریم از خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ۳ خانواده معظم شهید کارمند بانک سپه و ۱ شهید مخابرات استان سیستان وبلوچستان دیدار و تجلیل گردید.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۷۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سیستان وبلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از این هفته به عنوان بهترین فرصت برای بیان واقعیت های دوران جنگ نابرابر عراق علیه ایران نام برد و گفت: دفاع مقدس تبلور عینی از اعتقادات و باورهای ذزمندگان، سهدا، ایثارگران و جانبازانی است که با دست خالی اما اراده پولادین با سلاح توکل بر خدا و ایمان و باور سان در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاده و به پیروزی دست یافتند.

به همین مناسبت به تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا قشر کارمندان از ۴خانواده شهید کارمند در استان دیدار و دلجویی شد.

سرهنگ نکوئی تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان ملاشاهی، شاقوزایی، لشکری و میراولیایی با حضور آقایان پهلوان مدیریت شعب بانک سپه استان و عیدی زاده مدیر کل مخابرات استان انجام و تجلیل گردید.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان افزود: در این دیدار های صمیمانه ضمن گفتگو به منظور رفع مشکلات این خانواده های معظم به رسم یادبود تندیس ، لوح تقدیر و هدیه به این خانواده ها اهدا گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات