دیدار خواهران بسیجی با خانواده شهید در گناوه

جمعی از خواهران بسیجی پایگاه ام ابیها(س) با خانواده ی شهید حسین صلاحی بمناسبت هفته ی دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۹۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

دیدار خواهران بسیجی با خانواده شهید در گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه،  جمعی از خواهران بسیج پایگاه ام ابیها (س) بمناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با خانواده شهید حسین صلاحی دیدار کردند.

فرمانده پایگاه ام ابیها (س) گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور ایثار و جوانمردی‌های غیور مردانی ست که برای حفظ و بقای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، در برابر هجوم خصمانه‌ی بیگانگان علیه کشورشان، تنها با قدرت ایمان، غیرتمندانه و تا پای جان، ایستادند، و نگذاشتند هیچ بیگانه‌ای به خاک و ناموس کشورشان چشم بَد بدوزد.
مژگان حسینی افزود: جوانان ما در این جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سیلی محکمی را به دهان استکبار و قدرت‌های دنیا زدند و ثابت کردند با دستان خالی میتوان در مقابل قدرتمندترین کشور‌های دنیا ایستاد و هیچ سلاحی در مقابل با قدرت ایمان و وحدت جمعی کارگر نخواهد بود.
وی در ادامه ابراز کرد: شهید حسین صلاحی یکی از همین نوجوانان غیوری بود که به ندای رهبر خویش لبیک گفت و برای دفاع از خاک کشور جمهوری اسلامی، برخواست و خونش را نثار آرمان‌های این انقلاب نمود.
وی بیان داشت:ما به همراه این نوجوانان و جوانان بر خود لازم دانسته که به حضور خانواده‌های شهدای عزیز رسیده تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این شهدای گرانقدر، از خانواده شان بدلیل صبوری و همراهی با ایشان، مراتب تقدیر و سپاس گذاری را بعمل آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار