اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب در تفتان

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب در تفتان
همایش بزرگ جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت ناحیه مقاومت بسیج تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۷۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفتان، همایش بزرگ جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مسئولان اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت ناحیه مقاومت بسیج تفتان در این شهر نوک آباد برگزار شد.

این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شروع شد و پس از آن فرمانده ناحیه سپاه شهرستان تفتان سخنانی چند در مورد بیانیه گام دوم انقلاب طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری گفت : سیر تاریخی انقلاب اسلامی از سخنان گذشته رهبری به خوبی قابل ترسیم است. ایشان یک فرایند پنج مرحله‌ای را ترسیم کردند که از انقلاب اسلامی به نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و درنهایت تمدن اسلامی سوق پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه سپاه تفتان گفت: بر اساس مدل فرایندی رسیدن به چشم‌انداز گام دوم، دو مرحله اول یعنی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی پیموده شده است و هم اکنون تأکید بر دولت اسلامی است.

سرهنگ قویدل حیدری گفت: در حالی که اکنون تقریباً دو سال از تاریخ صدور بیانیه گام دوم انقلاب گذشته است، اما تقریباً می‌توان به عنوان یک برنامه کلان چهل ساله، بدان عنوان برنامه 2060 و یا 1440 را اطلاق نمود که جهت‌های اصلی حرکت انقلاب اسلامی را مشخص می‌کند و تمایز آن را از تمدن غربی و شرقی مشخص می‌سازد.

وی ادامه داد : به عنوان یک اصل کلی نیازمند این هستیم که این هدف‌های جامع‌نگر و شاخص‌های آن را به صورت

ارسال نظرات
آخرین اخبار