فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

اخلاص بارزترین ویژگی شهدای هشت دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی در مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء شهرستان دیلم اخلاص و معنویت را از بارزترین ویژگی شهداء هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۳۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جمع خانواده معزز شهداء و ایثارکران، بسیجیان، پاسداران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، اخلاص و معنویت را از بارزترین ویژگی و شباهت شهدای هشت سال حماسه ملت ایران عنوان کرد‌.

سخنران این مراسم عنوان کرد: به‌واقع همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرموده اند، اگر عمل همراه با اخلاص باشد ماندگار می‌شود، ویژگی که در وجود مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) و اصحاب ایشان موج می‌زد و سبب ماندگاری عاشورا شد که ادامه دهنده راه آن بزرگواران شهداء عزیز و سربلند ما هستند.

سلیمی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی (ره) و عمل شهدای ما در عملیات‌های چون مرصاد به دلیل اخلاص این شهدا و جانبازان و رزمندگان آن ماندگار شد، تصریح کرد: کسانی که امروز به کتاب مقدس مسلمین توهین می‌کنند و یا فکر می‌کنند با حمله به ارزش‌هایی مانند حجاب و عفاف می‌توانند به اهدافشان برسند بدانند، این نظام و مکتب تا وقتی مخلصانه پای کار امام حسین (ع) و شهدا ایستاده ماندگار و جاودانه است، آن‌گونه که حاج قاسم و جبهه مقاومت به‌عنوان خار چشم مستکبران ماندگار شدند.

فرمانده سپاه دیلم در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن با همه توان خود به دنبال عبور از تنگه‌های بسیاری مهم نظام و انقلاب است و اگر می‌خواهیم امروز همه تنگه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را از دست ندهیم باید در عرصه جنگ نرم و جنگ ترکیبی همچون شهدا به‌ موقع و درست در برابر دشمن بایستیم، خسته نشویم و کوتاه نیاییم؛ مثل امروز که دشمنان می‌خواهند از تنگه‌ای خاص عبور نموده و دین را برای ما به‌گونه‌ای دیگر تفسیر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار