دهقان‌حسینی اظهار داشت: اولین برنامه بزرگ قرآنی سپاه الغدیر یزد با عنوان «چلچراغ آیه‌ها» شنبه هشت مهرماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۰۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دهقان‌حسینی، معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد: قرارگاه قرآنی نور سپاه الغدیر استان در راستای ابراز انزجار از اهانت برخی دول اروپایی به قرآن کریم و همچنین گرامیداشت سالگرد شهید قرآنی منا، «شهید حاج حسن دانش» اولین برنامه بزرگ قرآنی سپاه الغدیر یزد با عنوان «چلچراغ آیه‌ها» در یزد برگزار می‌کند.
 این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، شنبه هشت مهرماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار خواهد شد.
 در این برنامه به‌صورت تجمیعی از سه گروه از برگزیدگان قرآنی شامل برگزیدگان مرحله استانی و کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، همسران و فرزندان کارکنان سپاه الغدیر که حائز رتبه‌های قرآنی شده‌اند و همچنین برگزیدگان قرآنی کارکنان پایور و وظیفه سپاه الغدیر تجلیل خواهد شد.
 این برنامه قرآنی به‌صورت زنده از ساعت ۱۸:۴۵ تا ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و همچنین بخش‌هایی از برنامه در شبکه یزد پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار