مسئول بسیج سازندگی کشور درگفتگو با بسیج:

۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران به بهره برداری رسید / محرومیت زدایی در دولت آیت الله رئیسی سرعت گرفته است

ساری- مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه امروز در مازندران ۱۷۶ میلیارد تومان برای ۳۰۰ پروژه اعتبار صرف شده، به افتتاح رسیده است، گفت: بخشی از کار افتتاح جاده روستای و بین مزارع است که به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۰۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، پروژه عمرانی احداث و آسفالت راه "روستای برمازارم رود" به طول ۳ کیلومتر به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا در  بخش هزار جریب نکا با حضور سردار زهرایی  مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، عصر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران به بهره برداری رسید / محرومیت زدایی در دولت آیت الله رئیسی سرعت گرفته است
سردار محمد زهرایی در حاشیه این مراسم، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس پروژه‌های محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی در سراسر کشور در مناطق محروم توسط جهاد گران  افتتاح می‌شود، گفت: بسیج سازندگی مازندران رتبه اول کشوری را هم در  پروژه‌های محرومیت زدایی و نیز اعتبارات و پیشرفت فیزیکی کار و نوع تعاملی که دارد، در کشور کسب کرده است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور کار کردن در استان‌های شمالی را به دلیل همجواری با جنگل و دریا و وجود دستگاه‌های ذی مدخل سخت دانست و افزود: با مدیریت مهندس اقبال پور مدیریت بسیج سازندگی کار به سرانجام رسید.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه امروز در مازندران ۱۷۶ میلیارد تومان برای ۳۰۰ پروژه اعتبار صرف شده، به افتتاح رسیده است، ادامه داد:  بخشی از کار افتتاح جاده روستای و بین مزارع است که به بهره برداری رسید.

سردار زهرایی با اعلام اینکه  هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در مازندران در دست اجرا است، گفت: این پروژه‌ها در مناسبت‌های مختلف  افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف شامل مسکن، جاده مزارع، آب شرب روستایی، شبکه توزیع برق و گاز، منابع طبیعی و جنگل کاری، سالن‌های ورزشی، خانه‌های بهداشت کارگاه‌های اشتغال و ... در استان تحویل مردم شده است، گفت: مردم ما شایسته بیشتر از این‌ها هستند.

سردار زهرایی همدلی بین مسئولان را سبب افزایش سرعت کار دانست و گفت:همدلی بین مسئولان در دولت آیت الله روئیسی سرعت کار محرومیت زدایی را افزایش داده است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی چند موضوع را مدنظر قرار داده است که پنج محصول استراتژیک از جمله برنج و دانه‌های روغنی از جمله آن است، اضافه کرد: ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی روستایی کشاورزی و دامپروری پایه از دیگر اقدامات است و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در مازندران جذب شده است.

سردار زهرایی تصریح کرد:  تکمیل زنجیره ارزش و صنایع تبدیلی از دیگر طرح‌ها است.

به گزارش بسیج، در طول هفته دفاع مقدس، علاوه بر اهدای بیش از ۶۲ هزار بسته معیشتی، نوشت افزار و جهیزیه، ۳۰۸ پروژه‌ی عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیز به ارزش ۱۷۶ میلیارد تومان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در سراسر استان افتتاح و به بهره داری رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار