دیدار با خانواده شهید غلامرضا سلیمی در سالم آباد

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار از خانواده شهید والا مقام غلامرضا سلیمی سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۶۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

دیدار با خانواده شهید غلامرضا سلیمی در سالم آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج زا دلوار، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار از خانواده شهید والا مقام غلامرضا سلیمی سرکشی به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور جانشین فرمانهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر و جمعی از کارکنان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج صورت گرفت با اهدای لوح سپاس و هدایایی با مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده این شهید سرافراز تجلیل به عمل آمد.

شهید غلامرضا سلیمی، فرزند درویش، متولد 1347 در روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی تنگستان استان بوشهر است که در سال 67 و در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت. پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت 31 سال در جریان عملیات کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق وسایل شخصی همراه پیکر، شناسایی و طی مراسمی با شکوه در روستای محل تولد به خاک سپرده شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار