خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان و هیئات مدهبی سپاه نینوا:

برگزاری سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان در گالیکش/استان گلستان نماد وحدت در کشور است

محمد زنگویی گفت: استان گلستان با توجه به برخورداری اقوام مختلف و گویش ها و مذاهب گوناگونی که دارد بستر مناسبی است تا نماد وحدت ملی گردد.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۴۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

برگزاری سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان در گالیکش/استان گلستان نماد وحدت در کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ برادر محمد زنگویی مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه نینوا در حاشیه همایش نغمه سرایان اهل سنت گلستان گفت: سومین همایش استانی نغمه سرایان اهل سنت استان گلستان به همت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان گلستان در شهرستان گالیکش به مناسبت هفته و حدت و هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با شعار محوری «بسیج نغمه وحدت» و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برگزاری می گردد. امروز بسیج نقش بسزایی را در وحدت ملی در بین تمام اقوام و اقشار مختلف جامعه ایفا می کند.

زنگویی اظهار داشت: استان گلستان با توجه به برخورداری اقوام مختلف و گویش ها و مذاهب گوناگونی که دارد بستر مناسبی است تا نماد وحدت ملی گردد. در این استان اقوام مختلف در امنیت و آرامش کنار یکدیگر زندگی می کنند و در مراسمات یکدیگر نیز شرکت می کنند و به آئین هم احترام می گذارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه نینوا عنوان کرد: از 12 شهرستان گروههای نغمه سرایی در بخش های تارنوازی، سرود برادران اهل سنت و تشیع و همچنین تکخوانی برادران اهل سنت ایفای نقش خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 40 گروه نغمه سرایی در استان مشغول فعالیت هستند و بسیج مداحان نسبت به شناسایی و سازماندهی آنها در این سالها اقدام کرده است و این گروهها نقش بسزایی را در وحدت ملی بویژه در استان گلستان ایفا می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار