فرمانده سپاه شهرستان دیلم

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز بود

سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم در همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز بود و باید زنده بماند.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۲۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز بود و باید زنده بماند

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، فرمانده سپاه ناحیه دیلم در این همایش خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

سرهنگ سلیمی در جمع جوانان و نوجوانان این مراسم عنوان کرد: هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

سخنران این همایش بیان داشت: رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های داخلی ، رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه ناحیه دیلم در پایان گفت؛ امروز نیز لازم است همه شاخصه‌ها، آرمانها و ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن نصب العین تک تک آحاد ملت عزیز ایران خصوثاً نسل جوان ما قرارگیرد تا به حول و قوه الهی و با هدایت های راهگشای مقام معظم رهبری ، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار