خبرهای داغ:

فعالیت گروه جهادی الضحی در روستاهای بهبهان

گروه جهادی الضحی شهرستان بهبهان،قبل از بازگشایی مدارس با  برنامه‌ریزی و شناسایی روستاهای ضعیف و مستعد کمک، به یاری آنها اقدام نمود.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۸۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان گروه الضحی قبل از افتتاح مدارس سال نو و جدید در زمینه‌ی عمرانی فعالیت هایی در راستای آماده سازی مدارس نیاز به تعمیر و بازسازی انجام دادند.

آقای محمد بردی‌زاده افزود: از دیگر فعالیت های عمرانی می‌توان به پاکسازی حیاط از خار و علف های هرز و پی‌ریزی و هماهنگی برای احداث سرویس های بهداشتی اشاره کرد.

وی گفت : یکی دیگر از فعالیت های عمرانی، بازسازی و تعمیر کتابخانه بود. تا در راستای نشر فرهنگ مطالعه و کتابخانی قدم برداشته شود.

او می‌گوید : در زمینه‌ی فرهنگی علاوه بر مراسمات عزاداری دهه آخر صفر، به صورت روزانه کلاس هایی در قالب حلقات صالحین در مسجد روستا برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی دانشجویی بهبهان گفت : برخی از موضوعاتی را که می توان نام برد عبارت اند از مدرسه‌ی اربعین که هدف آن گسترش فرهنگ اربعین و شکل گیری اخلاق و الگوهای اهل بیت(ع) نوجوان در خانواده نام برد.

بردی زاده ادامه داد ؛در زمینه‌ی آموزشی هم فعالیت هایی صورت گرفت که می‌توان اشاره به کلاس های نقاشی، رنگ آمیزی و قصه خوانی، برگزاری مسابقات علمی و آموزشی و دادن هدیه و... بوده است.

در پایان گفت :در زمینه‌ی مشاوره در سه مقطع می توان به  مشاوره‌ی تحصیلی و خانوادگی دانش آموزان نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها