خبرهای داغ:
وزیر بهداشت:

هیچ چیزی خط قرمز فعالیت بسیج نیست

عین اللهی گفت: بسیج باید در تمام صحنه ها حاضر باشد و هیچ چیزی خط قرمز برای فعالیت بسیج نیست.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۷۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در نخستین نشست هم اندیشی روسای هیات های اندیشه ورز و مسئولین بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولین نظام سلامت با گرامیداشت ایام نورانی ماه ربیع الاول و با بیان لزوم تبعیت از پیامبر اسلام (ص) و خاندان مطهرشان برای طی کردن مسیر سعادت تصریح کرد نظام جمهوری اسلامی ایران مقدمه ای برای ظهور و فرج امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه توکل به خدا در تمام امور،درخواست توفیق از خدا، شکر گزاری، خودسازی، زمان و مکان شناسی،دشمن شناسی ، مسئولیت شناسی و پیروی از ولایت فقیه را از جمله رموز موفقیت در کارها برشمرد و افزود دشمن در حال تغییر جایگاه شهید با جلاد است و می خواهد خاندان پهلوی را تطهیر و زمینه برگشت آن را مهیا کند که باید مواظب دسایس دشمن بود.


عین اللهی با یاد آوری نام و خاطرات شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان گفت این عزیزان تا آخرین لحظه ثابت قدم بودند که این به روحیه دشمن شناسی این عزیزان برمی گردد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اسم بسیج، اسمی مقدس است تصریح کرد بسیج یادگار امام راحل (ره) است و این نام یک نام استثنایی است که از زبان مبارک ایشان و همچنین از زبان رهبر معظم انقلاب ادا شده و کلامی که از جانب این عزیزان صادر شده با حساب و کتاب است و تصادفی نیست.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در مقابله با اغتشاشات سال قبل افزود بسیج در همه صحنه ها حضور داشته و دارد لذا هیچ صحنه ای نمی تواند خط قرمزی برای فعالیت بسیج باشد و بسیج باید بتواند وظائف خود را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بسیج باید به ما و ما هم باید به بسیج کمک کنیم تاکید کرد به نیروهای بسیجی در جاهای مختلف نیاز داریم از جمله در مرحله جذب اساتید باید با همکاری هم بتوانیم زمینه جذب اساتید مستعد را فراهم کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بسیج هم جاذبه و هم دافعه دارد گفت هیچ محدودیتی در بسیجی بودن نداریم و همه مردم می توانند در ابعاد مختلف یک بسیجی باشند و به بسیج کمک کنند.

عین اللهی همچنین حس همکاری و کار جمعی ،تقویت روحیه مذهبی ، انجام کارهای فرهنگی موثر و به موقع ، اجتناب از گناهان ، کمک به محرومان، شجاعت ورزی ، دمیدن امید در جامعه و پرهیز از حواشی را از جمله شاخصه های اصلی بسیجیان دانست و گفت دشمن کوچکترین کارهای منفی ما را زیر ذره بین می گذارد لذا باید مواظب تمام اعمال و رفتارمان باشیم.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه بسیاری از سختی ها را پشت سر گذاشته ایم و هم اکنون به فتح قله ها نزدیک شده آیم گفت هم اکنون چشم تمام کشورهای مستضعف جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و آنها ایران را الگوی خود می دانند.به نحوی که مادرو رییس جمهور ونزوئلا می گوید باید تمام نیازهای مان را از ایران تهیه کنیم.

دکتر عین اللهی همچنین برگزاری جلسات هیات‌های اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی را در شهرستانها خواستار شد و افزود این جلسات را هر شش ماه یکبار، سراسری و با طراحی و پیشنهادهای مشخص در تهران برگزار کنید.

گفتنی است در پایان این نشست از همسر شهید سید عبدالحمید قاضی میرسعید به عنوان نخستین پزشک شهید دوران دفاع مقدس تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار