فرمانده سپاه شهرستان دیلم

حضور در محفل شهداء مایه افتخار و آرامش ماست

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی در مراسم یادواره شهداء روستای گزلوری شهرستان دیلم امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های شهداء و ایثارگران دانست و گفت: حضور در محفل شهداء و ایثارگران مایه افتخار و آرامش ماست.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۹۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم همزمان با هفته دفاع مقدس در جمع خانواده معزز شهداء، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس گفت: حضور در کنار خانواده شهداء،جانبازان و ایثارگران، مایه افتخار و آرامش ماست و امنیت و آسایش امروزمان را مدیون ایثارگری‌های این عزیزان هستیم که همواره باید قدردان آنان باشیم.

سرهنگ سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیلی اخیر ملت بر چهره‌ی پلید و فتنه اندوز دشمن افزود: مردم بصیر و آگاه ما در عرصه‌های مختلف رویارویی از جبهه‌های سخت تا جبهه‌های فرهنگی و شناختی دشمنان را ناامید کرده اند .

فرمانده سپاه دیلم تاکید کرد: امروز مسئولین باید تمام همت شان را برای رفع مشکلات و آرامش و آسایش آحاد جامعه مخصوصاً خانواده های ایثارگران و قشر آسیب پذیر بکار بگیرند.

قابل ذکر است که رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهیدشان پرداختند.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار