به مناسبت هته دفاع مقدس برگزار شد:

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان بندر بوالخیر

راهپیمایی تاکتیکی و رزم شبانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۱۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه بسیجیان بندر بوالخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، راهپیمایی تاکتیکی و رزم شبانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر برگزار شد.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر در خصوص این پیاده روی عنوان داشت:بسیجیان در این راهپیمایی ضمن پیاده‌روی در شب و استقرار موقت در محل‌های از پیش تعیین‌شده آمادگی خود را برای رویارویی و مقابله با تهدیدات و خطرات در شب به نمایش گذاشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) با اشاره به علت و چرایی راهپیمایی‌ها و رزم شبانه افزود: رزم شبانه یکی از تاکتیک‌هایی است که فقط در جنگ هشت سال دفاع مقدس پا گرفت و هیچ ارتش کلاسیک دنیا عملیات شبانه ندارند.

وی سازماندهی، برگزاری کلاس تاکتیک، توجیح رزم شبانه، پیاده روی شبانه، کمین و ضد کمین و ... را از جمله بخش های آموزشی و طرح های عملیاتی انجام شده توسط بسیجیان در این رزمایش برشمرد و گفت: در این تمرین رزمی و دفاعی گردان بیت المقدس  که متشکل از تمامی پایگاه های تحت امر این حوزه می باشد حضور داشتند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار