۶۰۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در روزهای گذشته و با برگزاری جشن عاطفه‌ها بیش از ۶ هزار بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۵۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

۶۰۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حسین‌نژاد در حاشیه جشن عاطفه‌ها در مدارس اردبیل اظهار کرد: ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار در این ایام کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین را انجام داده و یا در مرحله جمع‌آوری این کمک‌ها هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۵۷ مرکز نیکوکاری و ۶۱ پایگاه شهری فعالیت خود را در این ایام انجام داده تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش‌آموزان نیازمند به انجام برسانند.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» با همراهی مردم نوع‌دوست و خیر استان اردبیل برگزار شد که ما تلاش کردیم در پایگاه‌های دایر شده کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین ۱۶ هزار دانش‌آموز نیازمند و بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد توزیع کنیم.

حسین‌نژاد این اقلام جمع‌آوری شده را کیف، کفش، البسه و لوازم‌التحریر اعلام کرد و افزود: ۶ هزار بسته از این امکانات تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده و امیدواریم تا آخر جشن عاطفه‌ها برای همه ۱۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش استان بتوانیم این بسته‌ها را توزیع کنیم.

وی به اجرای پویش فصل مهر در استان اشاره کرد و ادامه داد: همه ساله کمیته امداد با همکاری شرکای خود شامل آموزش و پرورش، صدا و سیما و سایر نهادها در قالب ۲ جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها در آستانه سال نو و بهار علم و دانش سعی بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرخواهانه هم استانی‌ها دارد تا به این بهانه یاریگر نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما در قالب این جشن از اول مراحل زندگی خود با مهربانی و همنوع دوستی آشنا شده و مشق مهربانی می‌کنند تا همواره به همکلاسی و همنوع خود کمک کنند.

وی اضافه کرد: زندگی خانواده‌های ایرانی مملو از عاطفه و فرهنگ همنوع دوستی است که قطعاً از فضای مدرسه می‌توانیم این روحیه مهربانی و محبت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حسین‌نژاد بیان کرد: در کنار جمع‌آوری و توزیع این کمک‌ها، امروز شاهد راه‌اندازی یک‌صد و پنجاهمین مرکز نیکوکاری در استان بودیم که در قالب سازمان دانش‌آموزی راه‌اندازی شد که این خود هشتمین مرکز نیکوکاری در سطح استان و فعال در مراکز فرهنگی و دانشگاهی است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: امیدواریم با این اقدامات و فعالیت‌ها بتوانیم جریان خیر و احسان را در جامعه توسعه و ترویج داده و زمینه همراهی بیشتری را در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به سرعت و با محوریت مدیران مدارس و انجمن اولیا و دانش‌آموزان در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت همان مدارس توزیع می‌شود تا در سال تحصیلی جدید این دانش‌آموزان مشکلی در تهیه البسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر نداشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار