به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار با خانواده شهید الله یار اسماعیلی توسط پایگاه مقاومت بسیج شهیدانبارکی تنگستان

پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید انبارکی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س)به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار با خانواده شهید الله یار اسماعیلی رفتند.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۸۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،بسیجیان وفرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید انبارکی روستای انبارک به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار با خانواده شهید الله یار اسماعیلی رفتند.
مادر شهید اسماعیلی ضمن تشکر و قدردانی از حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهید انبارکی گفت:خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت امام خمینی(ره) تنهاهدف هر جوان ورزمنده دفاع مقدس بود.
مادر شهید اسماعیلی در ادامه افزود:از اینکه بعداز سه دهه از پایان جنگ ودفاع مقدس می‌گذرد ویاد شهدا علیرغم این همه مشکلات فراموش نمی شود مایه خوشحالی ماست.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید انبارکی نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:عزت و سربلندی امروز کشور، مرهون خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند و فداکارانه در دفاع از کشور کوشیدند.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده‌های شهدا را ستودنی برشمرد و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مقام پدر و مادر شهید کمتر از خود شهید نیست.
شهید الله یار اسماعیلی در تاریخ ۱۳۶۷٫۰۴٫۱۱درآبادان به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات