همزمان با هفته دفاع مقدس

همایش روز سرباز در سپاه تنگستان برگزار شد

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در همایش روز سرباز گفت:یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی( ع )تنگستان در همایش روز سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمازخانه ناحیه برگزار شد گفت:یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود که با حاکم شدن تفکر دینی و انقلابی، سرباز و سربازی به یک خدمت مقدس و مجاهدت تبدیل شد و امروز خدمت مقدس سربازی در نظام اسلامی به یک عبادت تبدیل شده است.
مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی( ع )تنگستان درادامه افزود:سربازان نقش مهمی در موفقیت‌های هشت سال دفاع مقدس و غلبه بر دشمن بعثی داشتند که بر هیچ کس پوشیده و نهان نیست.
علی دریکوندی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و مقاومت جانانه اجازه ندادند دشمن با همه سلاح های حنگی پیشرفته و امکانات مادی بتواند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را اشغال کند.

در ادامه سرهنگ پاسدار مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه تنگستان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:سربازان باید قدر و منزلت خود را بدانند که اگر امروز آزادی دارند و در یک فضای معنوی خدمت می‌کنند حاصل ایثارگری‌ها و تلاش‌های سربازان و رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشتند و حماسه‌آفرینی کردند.
سرهنگ مرادی در ادامه سخنان خود به تبیین نقش دشمن در به انحراف کشاندن جوانان افزود:دشمن با معرفی چهره‌های دلخواه خود و حتی سلبریتی‌ها سعی دارد جوانان را با ترفند الگوسازی منحرف کند.
جانشین فرماندهی سپاه امام علی (ع) تنگستان درپایان ضمن اشاره احزاب وگروهک های جدایی طلب بخصوص حزب کوموله تصریح کرد:شعارهای تبلیغاتی وزیبا وجوان پسند یکی از روشهای جذب جوانان است که این گروهک ها با تلقین ودروغ پراکنی درفضای مجازی این اقدام را انجام می دهند .
درپایان این مراسم از سربازان نمونه تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات