خبرهای داغ:
یادگار سالهای دفاع مقدس؛

نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نبود

یادگار دفاع مقدس در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه النبی شهر لردگان گفت: دفاع مقدس برگرفته از مکتب امام حسین علیه السلام بود و نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نبود.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۱۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از رزمندگان اسلام  و کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی با حضور بسیجیان پایگاه ششبهره لردگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی بود که با تمام سختی‌هایی که برای کشور داشت اما توانست قدرت معنوی و اعتقادی رزمندگان اسلام و مردم ایران اسلامی را برای جهانیان ثابت کند.

امرالله کمکی افزود: دفاع مقدس محل حضور انسان‌های پاک و خداترسی بود که معنویت و عشق به اسلام و ارزش‌های دینی در وجود آنها پر بود و حماسه‌های جاودانه‌ ای خلق شد که بسیاری از آنها در تخیل انسان‌ها نمی‌گنجد .

یادگار دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: رزمندگان اسلام حاضر در جنگ تحمیلی در دامن مادران پاکدامنی پرورش یافتند که با لبیک گویی به قیام عاشورا همانند مولای خود تا پای جان ایستادند و از دین اسلام و تعالیم الهی پیروی کردند.

وی اضافه کرد: زنان در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند و و علاوه بر کمک‌هایی که در پشت جبهه‌ها به رزمندگان داشتند با تربیت نسل‌های انقلابی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک‌های زیادی کردند.

کمکی ادامه داد: دشمن به خوبی فهمید که نقش زن در جامعه اسلامی بسیار سازنده و مفید است و به همین خاطر به دنبال فریب دادن جامعه زنان کشور است تا بتواند تربیت اسلامی را از مادران این سرزمین بگیرد و اگر اسلام در بین مردم از بین رفت دشمن به راحتی نفوذ خواهد کرد و اهداف پلید و خودخواهانه اش را حاکم می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار