بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهیده سیمین ترسایی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حوزه مقاومت بسیج شهیده سیمین ترسایی زاهدان بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۴۲۳۰۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

دوران هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

سلام و درود خدا بر ارواح طیبه شهدا خصوصاً شهیدان دفاع مقدس که با نثار خون خود عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این مرزوبوم کردند.

زنان نقش مؤثری در دوران دفاع مقدس ایفا کردند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پشتیبانی و فراهم‌کردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ اشاره نمود؛ آری نقش زنان در دوران دفاع مقدس از خانه تا خط مقدم ممتد بر مدار تعالی است چه آن زمان که با نداشته‌ها ساخته و همسر و فرزندان را با یک‌دنیا امید روانه جبهه‌ها می‌کردند و چه آن زمان که خود به خط مقدم جهت مداوای زخم‌های آنان می‌رفتند.

در همین رابطه امام خمینی (ره) پیرامون نقش زنان در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌فرمایند: زنان حق بیشتری از مردان دارند، زنان مردان شجاع را در دامان خود بزرگ می‌کنند. اگر زنان شجاع از ملت‌ها گرفته شوند ملت‌ها به شکست و انحطاط کشیده می‌شوند.

امروز ما معتقدیم در این ایام که دشمن با هجمه سنگین رسانه‌ای و تبلیغی و انواع و اقسام توطئه‌ها انقلاب و ارزش‌های ما را نشانه رفته، ما زنان همچون فاطمه زهرا (س) و زینب وار با حفظ حجاب و عفاف در برابر دشمنان استقامت و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز و جهاد تبیین، نقشه‌های شوم دشمن را برملا و ان شاالله به فضل الهی با سربلندی و سلامت از طوفان حوادث گذر خواهیم کرد و پرچم مقدس این نظام را به دستان مبارک ولی‌عصر (عج) خواهیم سپرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار