خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

هر موفقیتی در جامعه ما ریشه در دفاع مقدس دارد/جهاد تبیین یکی از راههای مقابله با توطئه های دشمن است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: نهضت امام خمینی (ره) امروز در سراسر دنیا در حال شکل گرفتن است و ما باید همیشه یاد،نام و اندیشه‌های امام بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۳۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

هر موفقیتی در جامعه ما ریشه در دفاع مقدس دارد/جهاد تبیین یکی از راههای مقابله با توطئه های دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه آزادشهر گفت: ما در جنگ ۸ ساله تنها با رژیم بعث در حال جنگ نبودیم بلکه در مقابل تمام دنیا ایستادیم چراکه بیشتر کشورها در این جنگ صدام را همراهی می‌کردند.

وی افزود: جنگ ۸ ساله دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشت که یکی از این دستاوردها یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را از دست ندادیم و از دیگر دستاوردها به این نتیجه رسیدیم که می توانیم روی پای خود بایستیم .

سردار ملک با اشاره به اینکه ما هر موفقیتی که داریم ریشه در دفاع مقدس دارد افزود: به برکت دوران دفاع مقدس امروز توانسته ایم در زمینه های گوناگون دست پیدا کنیم و در دنیا بدرخشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: نهضت امام خمینی (ره) امروز در سراسر دنیا در حال شکل گرفتن است و ما باید همیشه یاد،نام و اندیشه‌های امام بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: امروز جهاد تبیین وظیفه همه مسؤلان است و جهاد تبیین یکی از راههای مقابله با توطئه های دشمن و جنگ نرم است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به انتخابات آتی از نخبگان،صاحبان خرد و اندیشه خواست با حضور در صحنه انتخابات و شرکت همه آحاد مردم در این انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن بر این است که مردم را از انقلاب دلسرد و در انتخابات شرکت نکنند افزود: اگر حضور ما در انتخابات کمرنگ باشد دشمنان از این فرصت به نفع خود استفاده خواهند کرد.

در این مراسم همچنین از زحمات و تلاشهای سرهنگ سیدعلی حسینی فرمانده سابق سپاه آزادشهر قدردانی و سرهنگ احمد کوهستانی بعنوان فرمانده جدید سپاه آزادشهر منصوب شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار