خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛
حجت الاسلام صادقی در دیدار کارکنان سپاه امام سجاد شهرستان قزوین و مسوولان اقبالیه با امام جمعه این شهر گفت: امروز جهاد مسوولان خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۹۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، همزمان با هفته مقدس، کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین و مسئولین شهر اقبالیه با امام جمعه این شهر در مصلای امام خمینی(ره) شهر اقبالیه دیدار کردند.

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهیدان، اظهار کرد: دفاع مقدس از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، آن زمانی که سیاستمداران عالم این تصور را در جامعه بشری تبلیغ می‌کردند دین از سیاست جداست، دین کارایی ندارد و افیون توده هاست، فقیهی به نام امام خمینی(ره) آمد و فرمود دین بهترین ابزار برای تکامل بشر برای رسیدن به هدف متعالی است.

وی ضمن بیان اینکه غرب از انقلاب تحت عنوان معجزه یاد می‌کند ادامه داد: تا قبل از انقلاب جهان به بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد و سایر ملت‌ها برای ادامه حیات سیاسی و اجتماعی خود باید تحت استعمار غرب یا تحت استثمار شرق قرار می‌گرفت و کسی جرات اداره مستقل کشور خود را نداشت.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین عنوان کرد: در مورد پیروزی انقلاب امام فرمود:«ما تحت استثمار شرق و غرب نیستیم» فلذا می‌بینیم یکی از کلیدی ترین محورهای نهضت انقلاب شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: نظام سلطه بیش از ۱۵ سال امام را تبعید کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد اما به لطف خدای متعال و بصیرت ملت انقلاب به پیروزی رسید و دشمنان با توطئه‌های بسیار از جمله غائله ترکمن صحرا، غائله خلق عرب، واقعه طبس و غیره در صدد نابودی انقلاب بودند.

امام جمعه موقت شهر اقبالیه ضمن اشاره به آیه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» اذعان کرد: علی رغم تحمیل ۸ سال جنگ به ملت ایران، اراده خداوند به پیروزی ملت ایران بود چرا که مردم ایران در سایه رهبری حکیمانه ولی فقیه همیشه پیروز بوده‌ است.

وی با بیان اینکه حقایق دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود اضافه کرد: جوانان امروز به انقلاب وفادارترند چرا که حقایق را می‌سنجند، در گذشته در سایه بی‌تدبیری برخی مسئولین آن زمان نخجوان، ایروان و بخش‌هایی از خاک کشور را از دست دادیم. در زمان جنگ تحمیلی اگر مردم به میدان نمی‌آمدند، شهیدان مجاهدت نمی کردند. اگر خانواده شهدا صبر و استقامت به خرج نمی‌دادند و از امنیت و آب و خاک کشور دفاع نمی‌کردند مخصوصا در برابر دشمنی که به هیچ یک از مرزهای انسانی متعهد نبود امروز مرزهای کشور از دست می‌رفت.

حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه مکتب شهدا ماندگار است گفت: به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام و مجاهدت مردم امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی بعنوان یک قدرت، منشا اثر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین ضمن بیان اینکه امروز جهاد مسئولین خدمت به مردم است افزود: شهدا با خدا معامله کردند و علت ماندگاری مکتب شهدا رشادت‌ها و حساسیت به حفظ بیت المال است.

 

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار