خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پیامی از سخنان رئیس محترم جمهور در هفتادوهشتمین مجمع عمومی سازمان ملل تقدیر و سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۱۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-در پیام سپاسگزاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور از حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی چنین آمده است:
متن سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل که از عدالت خواهی شروع و با موضوع ظهور امام زمان‌(عج) خاتمه دادند سخنان که راجع به قرآن، خانواده و عدالت بود، نطق قوی و جامعی بود.
نماینده عالی کشورمان با شجاعت در کلام و اقتدار در بیان و استخدام واژه های اثرگذار، و بهره گیری از روان شناسی فردی و جمعی مخاطبین را چون نقطه پرگاری در دایره سخنان خود گرفت و غرب را برای خود بزرگ بینی و تحقیر ملت ها و هویت سوزی اراده ملت ها به چالش کشید.
در طول سال‌های اخیر، تعرض به کانون خانواده یکی از خطوط اصلی جریان‌های مافیایی صهیونیستی است که مسلط بر کانون‌های اصلی پول، سیاست و تبلیغات در دنیا هستند. هدف کانون‌های صهیونیستی هلاکت حرث و نسل بشر است و بر همین اساس است که هم‌پیمان با شیطان، کانون اصلی تولید و زندگی یعنی خانواده را هدف گرفته‌اند. نطق تهاجمی رئیس‌جمهور علیه این دسیسه شیطانی، همراه با یک ابتکار و فراخوان برای جنبش تعهد به خانواده بود و از سازمان ملل خواست این موضوع را در دستور کار جهانی قرار دهد. موضوع خانواده یک موضوع فطری است. اگرچه خانواده در غرب یک مقوله از دست رفته است اما برای حفظ همان خانواده نیم‌بند نیز گروه‌ها و فعالان خانواده‌گرا تحرکات زیادی دارند و این ابتکار ایران ظرفیت زیادی برای تبدیل شدن به یک دستور کار مشترک جهانی دارد که البته نیاز به پیگیری و کارسازی و هماهنگی توسط نهادهای مرتبط با موضوع در داخل کشور دارد.
امیدواریم از این مواضعی که در سازمان ملل گرفته شد در راستای شکل دادن یک جبهه مقاومت گسترده و گسترده تر از جامعه مسلمانان، در سراسر جهان برای فریاد ملت های مظلوم که تحت سیطره و ظلم قرار می گیرند، استفاده شود و همه این ملت ها در کنار ما باشند.

ارسال نظرات