خبرهای داغ:
سردار مقواساز:

هدف «رویداد ملی فتح قله‌ها» روایت و قصه‌گویی هنرمندانه، جذاب و دلنشین از همه نقاط افتخارآمیز جهاد دیروز، امروز و فرداست

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویداد ملی «فتح قله‌ها» توسط معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، ویژه هفته دفاع مقدس و برای آحاد مردم و بسیجیان سراسر کشور طراحی شده و هدف آن، روایت و قصه‌گویی هنرمندانه، جذاب و دلنشین از همه نقاط افتخارآمیز دفاع مقدس و جهاد امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی، علمی، ورزشی و سیاسی است.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۲۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

هدف «رویداد ملی فتح قله‌ها» روایت و قصه‌گویی هنرمندانه، جذاب و دلنشین از همه نقاط افتخارآمیز جهاد دیروز، امروز و فرداست

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویداد ملی «فتح قله‌ها» توسط معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، ویژه هفته دفاع مقدس و برای آحاد مردم و بسیجیان سراسر کشور طراحی شده و هدف آن، روایت و قصه‌گویی هنرمندانه، جذاب و دلنشین از همه نقاط افتخارآمیز دفاع مقدس و جهاد امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی، علمی، ورزشی و سیاسی است.

وی افزود: در رویداد ملی فتح قله‌ها، همه جوان‌های بسیجی با انجام فعالیت‌های میدانی، جزئیات جهاد عظیم دیروز، امروز و فردا را به صورت هنرمندانه روایت خواهند کرد.

سردار مقواساز ادامه داد: از زمان شروع رویداد فتح قله‌ها در سطوح رده‌های بسیج تا به امروز که سه روز از آن گذشته، از سراسر کشور بالغ بر ۱۵ هزار اثر از قالب‌های گوناگون (فیلم‌های صد ثانیه‌ای و عکس) برای ما ارسال شده و پیشبینی می‌شود تا ۱۰ مهر، این فیلم‌ها و دست نوشته‌ها به بالای ۱۰۰ هزار اثر برسد.

وی با بیان اینکه به برگزیدگان این رویداد به صورت قرعه کشی، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و کربلا و همچنین سفر زیارتی مزار حاج قاسم سلیمانی اهدا خواهد شد، گفت: رویداد ملی «فتح قله‌ها» به حول قوه الهی توسط همه بسیجیان کشور اجرا خواهد شد تا بتوان در آینده جزئیات جهاد عظیم دیروز، امروز و فردا را بهتر و دقیق‌تر برای نسل‌های آتی روایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار