فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه:

نقش رسانه در بیان حقایق جنگ تحمیلی بسیار مهم است / برگزاری ۲۱۰ برنامه دفاع مقدس در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه با بیان اینکه نقش رسانه در جهاد تبیین و بیان حقایق جنگ بسیار مهم است،افزود: رسانه‌ها با بیان دستاورد‌های انقلاب، امید آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۵۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه: حقایق جنگ باید برای نسل امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جواد پیوند فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با خبرنگاران از برگزاری ۲۱۰ برنامه در سطح شهرستان که ۳۵ برنامه محوری است خبر داد و گفت:تبیین الگوسازی و ترویج گفتمان مقاومت در آحاد مردم، الگوسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسخ‌گویی به شبهات جنگ، استفاده از ظرفیت محلات از جمله اهداف برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ پیوند با بیان اینکه نقش رسانه در جهاد تبیین و بیان حقایق جنگ بسیار مهم است،افزود: رسانه‌ها با بیان دستاورد‌های انقلاب، امید آفرینی کنند.

نقش رسانه در بیان حقایق جنگ تحمیلی بسیار مهم است / برگزاری  برگزاری ۲۱۰ برنامه دفاع مقدس در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه با بیان اینکه در بحث جهاد تبیین با مردم کار نشده است و دفاع مقدس آنطور که باید توضیح داده نشده، تصریح کرد: دشمن انواع خوراک‌ها را برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده، اما ما در بحث جهاد تبیین آنطور که باید خوب عمل نکردیم.


سرهنگ پیوند دفاع مقدس را دارای دو ویژگی مهم دانست و ادامه داد: جنگ ما طولانی‌ترین و پر هزینه‌ترین درگیری نظامی در منطقه در تاریخ معاصر بود، همچنین با توجه به اینکه با پیمان صلح خاتمه نیافت می‌توان گفت پرونده‌اش تا به امروز باز است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه گفت:محققان غربی بر این باورند انقلاب اسلامی بیشترین تاثیر در وقوع جنگ داشته چرا که بعد انقلاب مناسبات منطقه تغییر کرد و موج اسلامی تهدیدی جدی برای غرب محسوب شد و منافع غرب و آمریکا به هم خورد و هدف اصلی واژگونی انقلاب اسلامی ایران بود.

سرهنگ پیوند با بیان اینکه برای نسل جوان امروز باید علت جنگ را تبیین کرد، خاطرنشان کرد: تهاجم به ایران تهاجم به انقلاب بود و درواقع ایران بهای انقلاب خود را پرداخت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه، تصریح کرد: برای اینکه جلوی جنگ را بگیریم سه راه حل داشتیم یا باید قدرت بازدارندگی داشتیم یا یارگیری سیاسی می‌کردیم و یا امتیاز می‌دادیم که هیچ کدام برای ما مقدور نبود و بنابراین جنگ به ما تحمیل شد و باید از کشور دفاع می‌کردیم و وارد جنگ می‌شدیم.

سرهنگ پیوند، یادآور شد: امروز کشور‌های اروپایی با چندین واسطه از ما تجهیزات نظامی می‌خواهند و ما نمی‌دهیم، دشمن به دنبال به روز کردن خود در مقابل ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها