ایمان و توکل به خدا بارزترین ویژگی شهداء و رزمندگان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم گفت: یکی از بارزترین و مهم‌ترین خصوصیت شهداء و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس عنایت و توکل به خدای متعال بود.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۲۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

ایمان و توکل به خدا بارزترین ویژگی شهداء و رزمندگان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، سرهنگ پاسدار محمد سلیمی در جمع نوجوان و جوان بسیجی در محفل شبی با شهداء پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) به خصوصیات بارز شهداء در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از بارزترین و مهم‌ترین خصوصیت شهداء و رزمندگان ما در  دوران دفاع مقدس که باعث پیروزی آنان در برابر جبهه کفر تا دندان مسلح شد عنایت و توکل آنها به خدای متعال است.

سرهنگ سلیمی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس، بزرگواری، شجاعت، ایمان و توکل به خداوند از خصوصیاتی بارزی بود که شهداء و رزمندگان ما روح خود را با آن صیقل میداند و با توان مضاعف به جنگ دشمن بعثی می رفتند و همین خصوصیت بود که دفاع ما را از سایرین متمایز کرد و همین سبب دفاع ما را دفاع مقدس نامیدند.

سخنران مراسم خاطر نشان کرد: با وجود گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران، جمهوری اسلامی برای مقابله با آمریکا و استکبار جهانی تمام تلاش خود را می‌کند و هر چه بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود، قوی‌تر و با گسترش و نفوذ بیشتری در جوامع بین‌المللی فراگیر می‌شود، در حالی که نقش و قدرت آمریکا در جهان، در حال کم شدن و به سمت افول است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار