فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:اگر به چهره‌های مردم عزیز توجه کنید این فرموده خدای تبارک و تعالی که “وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ” را میبینید؛ یعنی شهید زنده است، هم روزی می‌خورد و هم روزی دهنده است.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۱۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فیروزکوه؛سردار سرتیپ احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در شهرستان فیروزکوه گفت:اگر به چهره‌های مردم عزیز توجه کنید این فرموده خدای تبارک و تعالی که “وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ” را میبینید؛ یعنی شهید زنده است، هم روزی می‌خورد و هم روزی دهنده است.

وی افزود: این جمعیت هم روزی‌خوار شهید هستند و هم جسم پاک او را اسقبال کردند و هم اندیشه او را ادامه میدهند.

سردار ذوالقدر در ادامه صحبت هایش گفت: مردم همچنان استقامت در اندیشه دفاع مقدّس نه به عنوان زمین و خاک بلکه به عنوان اندیشه پاک اسلامی و اندیشه آرمان امام بزرگوار که به عنوان آزادی‌خواه، دفاع از مظلوم و حق و میهن اسلامی ما این بچه‌ها رفته اند، امروز بعد از چند دهه مورد استقبال مردم قرار میگیرند.

وی در پایان گفت: مردم برای شهید گمنام یادمان می سازند، از آنها حاجت می گیرند، و این زنده بودن هم شهید و هم انقلاب را اثبات می‌کند؛ ان شاءالله این راه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار