فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی ملت ایران است

سرهنگ فروغی گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی و از پیچیده ترین عرصه ها و رقابت‌های جهانی به شماره می‌رود.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۰۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره لاله‌های گلگون کفن دفاع مقدس با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه شهید فخر زاده برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادو نام شهدا، گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه عزت‌ و آفرینی است که خاطرات دلاوري های آنها در تاریخ شکوهمنداین دیار یادگار خواهد ماند.

وی با اشاره به این مطلب که دفاع مقدس گنچینه گران بهای انقلاب اسلامی است افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تنها جنگ دوکشور نبود بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران بود که در این جنگ نابرابر همه اقشار از همه سنین برای دفاع از ارزشها و باورهای خود به میدان آمده بودند.

سرهنگ فروغی با اشاره به این مطلب که امروزه به علت رشادتها و ایثارگریهای شهدا و رزمندگان، از دفاع مقدس به عنوان حماسه بزرگ یاد می شود، بیان کرد: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی و از پیچیده ترین عرصه ها و رقابت‌های جهانی به شماره می‌رود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اربابی، مدیر حوزه علیمه المهدی زابل نیز ضمن تسليت شهادت امام‌حسن عسکری (ع) گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس فرهنگ سازی است.

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان‌ و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی ها و ایثار گری ها و شهادت طلبی و مقاومت کردند و حماسه ای عظیم و ماندگاری را رقم زدند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده شهیدان رودینی و اربابی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار