خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: تلاش علمی مقدس‌ترین صحنه جهاد است که بر عهده شما دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۷۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

 

قزوین_حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین در مراسم آغازین سال تحصیلی سال ۱۴۰۲ در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد شهید رجایی گفت: خداوند در قرآن می فرماید؛ اگر در مسیر حق پافشاری کنید و صبر و استقامت داشته باشید مزه شیرین پیروزی را خواهید چشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین افزود: اسلام دین علم است. از نظر اسلام زندگی با علم شروع می‌شود و با علم پایان می‌یابد. وقتی از شهید مطهری سوال کردند چقدر درس می‌خوانید، بیان کرد: در حد مرگ. لذا تلاش علمی مقدس‌ترین صحنه جهاد است که بر عهده شما دانش‌آموزان است.

وی گفت: استقلال و عزت امروز جامعه مدیون خون ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۶ هزار معلم فرهنگی شهید است که برای اعتلای کلمه الله و حفظ انقلاب و تمامیت ملی و حدود مرزهای کشور جان خود را نثار کردند و برای اولین بار در تاریخ ۲ هزار ساله کشور یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دشمن ندادند.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفت: به فرموده امام امت و رهبر کبیر انقلاب، امروز ما به نزدیک قله‌های افتخار رسیدیم. این قله همان قله‌های علمی است که با هوشیاری و هوشمندی و تلاش دانش آموزان و پشتکار معلمین و فرهنگیان عزیز تحقق می یابد. برای رسیدن به این قله‌های عزت و ظفر، تهذیب و خودسازی و تحصیل علم و فناوری دانش بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب و نیز تلاش در عرصه ورزش می‌شود به آن رسید. امروز چشم امید ما به شما دانش آموزان انقلابی است که ثمره شجره طیبه انقلاب هستید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار