فرماندار گناوه

دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد

فرماندار گناوه گفت: دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۲۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

فرماندار گناوه

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، فرمانداراین شهرستان در آیین گرامی داشت دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت ایرانیان در جهان شد و باید یاد این رشادت‌ها همواره گرامی داشته شود.
محمد تقی صفری گفت:در دوران دفاع مقدس، دشمنان تصور می‌کردند، انقلاب اسلامی ایران نوپا است و توان مقابله با آن‌ها را ندارد در حالی که خیال باطل می‌کردند.
وی افزود: با وحدت و یک دلی در طول هشت سال دفاع مقدس و زمانی که مردان در جبهه‌های نبرد بودند، زنان هم در پشت جبهه‌ها با تهیه خوراک و پوشاک در دفاع از کشور مشارکت داشتند و همین اتحاد و همکاری مردم باعث موفقیت رزمندگان اسلام شد.
وی اضافه کرد: دشمنان در خیال خام خود فکر می‌کردند طی سه روز و در نهایت یک هفته بتوانند کشور ما را تسخیر کنند، اما در طول هشت سال علاوه بر اینکه نتوانستند در برابر اراده و استقامت مردم ایران پیروز شوند، خود خواهان پذیرش شکست و امضای توافقنامه صلح شدند.
وی گفت: همانطور که اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) مهم‌ترین رمز موفقیت و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر دشمن بعثی بوده است، در این برهه نیز با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای شاهد اقتدار روز افزون کشور در همه عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: این شهرستان در همه اداور انقلاب از جمله جنگ تحمیلی در سه جبهه پشتیبانی، اعزام نیرو و دارا بودن تعداد زیادی از سرداران نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار