زنجان - زنگ مهر و مقاومت همزمان با اول مهرماه در دبیرستان شاهد زینبیه ۲ زنجان با حضور مسئولین نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۷۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار و مقاومت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد زینبیه ۲ زنجان نواخته شد.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مدارس استان میزبان ۲۱۵ هزار دانش‌آموز هستند، اظهار کرد: این دانش‌آموزان در ۲۲۰۰ آموزشگاه ساماندهی شده‌اند و اکنون شاهد افزایش ۶۳۶ برابری تعداد دانش‌آموزان دختر در کشور نسبت به اوایل انقلاب هستیم.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند، گفت: باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح در مدارس نیز به نحوی شایسته انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.

اسماعیلی تصریح کرد: مدارس ما در دولت مردمی سیزدهم باید به واحدی برای دستیابی به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبدیل شوند و شعار «مدرسه قوی، ایران قوی» در تمامی مدارس تحقق یابد.

ارسال نظرات