مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان:
زنجان - مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی طلاب بسیجی خواهر خبر داد و گفت: این دوره در راستای عملیاتی کردن طرح ملی جهاد تبین در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبین به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۵۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

حجت الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت: این دوره ۳ روزه به منظور توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین به ویژه طلاب بسیجی خواهر با عنوان شهید آرمان علی‌وردی برگزارشد.

وی افزود: مهم‌ترین محور این دوره جهاد تببین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است که در بحث جهاد تبیین، زیست عفیفانه، حجاب و عفاف، جمعیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن بانوان در هدایتگری سیاسی از اهداف این دوره بود..

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان از برپایی نمایشگاه از عملکرد طلاب بسیجی خواهر استان زنجان در این دوره خبر داد و خاطرنشان کرد: طلاب بسیجی خواهر استان در این نمایشگاه خوش درخشیدند و امروز این خواهران بسیجی در عرصه های جهاد تبیین، عفاف و حجاب، برگزاری اردو های جهادی و خدمت رسانی به مردم بویژه مناطق محروم، اشتغال و کارافرین و جوانی جمعیت حضور فعال در جامعه دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار