مسئول بسیج رسانه:

۳۲۳ یادواره برای شهدای رسانه برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره ۳۲۳ شهید رسانه توسط اهالی رسانه برگزار خواهد شد و هر رسانه مسئولیت بزرگداشت یک شهید را برعهده دارد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کارآموزیان اظهار کرد: خبر، تحلیل و نشر اطلاعات مؤثر در جامعه از مهمترین اموری است که جامعه به آن نیاز دارد و در این راستا همه ذاتاً به دنبال کسب خبر هستند، بنابراین انتقال خبر به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: جامعه رسانه‌ای کشور نیز برای انجام دادن رسالت خود به الگو احتیاج دارند و شهدای رسانه بهترین الگو برای این کار هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس چندین ویژه‌برنامه را در دستور کار دارد که برنامه شاخص آن برگزاری یادواره شهدای رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: بر این مبنا یادواره ۳۲۳ شهید رسانه توسط اهالی رسانه و به میزبانی آنها در سراسر کشور برگزار خواهد شد و هر رسانه مسئولیت بزرگداشت یک شهید را برعهده دارد.

کارآموزیان گفت: باید در نظر داشته باشیم که شهادت علاوه بر جنبه دینی و مذهبی خود یک ارزش انسانی و فداکارانه را در خود به همراه دارد که می‌تواند بهترین الگوی عملی برای دیگر افراد باشد.

وی اظهار کرد: شهدای رسانه نیز در راستای تنویر افکار عمومی و رساندن خبر صادقانه به شهادت رسیده‌اند یکی از بهترین الگوها به شمار می‌روند که می‌توانند راهنمایی برای نسل جوان و نوجوان باشند.

کارآموزیان بیان کرد: در واقع شهدا الگوی عملی و عینی برای جامعه هستند، بنابراین باید سیره و سبک زندگی آنها به درستی برای جامعه تبیین شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار