خبرهای داغ:
در پی اعلام مواضع مقتدرانه ریاست جمهوری صورت گرفت؛

پیام تشکر فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

سردار علی ملک شاهکوهی و حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پی اعلام مواضع مقتدرانه و عزتمندانه حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهور درهفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیام تشکر صادر کردند
کد خبر: ۹۵۴۰۹۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

پیام تشکر فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ متن پیام سردار علی ملک شاهکوهی و حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پی اعلام مواضع مقتدرانه و عزتمندانه حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهور درهفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 «الَّذینَ یُبَلِّغونَ رِسالاتِ الله وَ یَخشَونَهُ وَ یَخشَونَ اَحَداً اِلَّاالله وَ کَفَی بِاللهِ حَسیباً»

سلام و درود بیــکران خود را تقدیم به ارواح طیبهٔ مبـارزانی صدیق می‌نمائیم که ازصدراسـلام تا کنـون با خـون مطهر خــود،صحــنه های دفاعی مقـدس را ترسیــم کرده اند. بحـق مـی‌دانیم که باظـهور و بروز جمـهوری اسلامی ایــران در جهان اسلام نیز، تحولــی عمیق پدیدار گشت.امام خمینی(ره) محور حرکت و رشد و تکامل جامعهٔ ایران و جوامع اسلامی در مقابل کفر جـهانی را بر وحدت کلمه معنا بخشید و به الگوی جهانی مبدل شد. همانگونه که امام خامنه ای(مد ظله العالی) از این تحول عظیم جـهانی مبتنی بر انـقلاب اسلامی بعــنوان یـک معجـزه یاد نموده و تـکیه بر «اَن تَقوموا لِله»را رمز توفیــق دانسته اند.

ما معتقدیم  دولتمردانی که با ادبیات انقلاب و آرماــنهای ولایی، سکانداری کنند و در راه تثبیت و حفظ زیربنای تمدن اسلامی(بیداری اسلامی) قدم بگذارند، نظم نوین جهانی را رقم خواهند زد،و اینک مصداق این اعتقادمان را در اعلام مواضع مقتدرانه و عزتمندانه حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهور درهفتادوهشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد،شاهد بوده ایم. امروز، در بحرانی ترین شرایط دیپلماسی جهان، دولتمردی از جنس ابراهیم و دیار ایران اسلامی، مُصحف آسمانی را بالابرده، برپیشانی گذارده و با حرمت بوسه می زند.

به حکم قرآن از جنبش جهانی تعهد به خانواده، قدرت امنیت ساز ایران، جمعیت 22میلیونی اربعین، مشایعت 25 میلیونی سردار مبارز با تروریسم و داعش،تشریح گفتمان اصلی نظام مقدس،دفاع از همهٔ مظلومین عالم و روابط بین المللی استوار بر دفاع اقتصادی ملت ایران، سخن گفته و با شجاعت، آمریکا را تنها مجرم اتمی جهان می خواند تا جــایی که نمایندهٔ رژیم صهیـونیستی را به حرکتی شیطنـت آمیز واداشت ومنجـر به اخراج وی تـوسط پلیس بین الملل از صحــن سازمان گـردید. و سربلنــدی ادامه دارد به قــدری که تمجــید روزنامه نــگاران جهان اســلام را برانگیخت و نیز در شمار پربازدیدتــرین سخنـــرانی در کانال یوتــیوب سازمان ملـل متحــد قرار گرفت.

 لــذا بر همــهٔ مــردم قدرشناس ایران فرض است که از این حماسه سرایی عزت و دیپـلماسی در سرزمین عدوان، تمجید نموده؛ و این عبد صالح

را به پاس شیــوایی کلام و تــاکید دو مـرتبه ای آیهٔ 5 سورهٔ قصص: «وَ نُریدُ اَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِي الارض وَ نَجعَلَهُم اَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُم الوَارِثین» تجلیل نمایند.

سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الإسلام والمسلمین ایمانی

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار