همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس؛

رژه خودرویی و موتوری در رودبار جنوب برگزار شد

رژه خودرویی و موتوری همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، نیروهای مسلح، ادارات و مردم و مسئولان شهرستان از مقابل سپاه تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رژه خودرویی و موتوری و آیین غبار‌روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام رودبار جنوب همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، نیروهای مسلح، ادارات و مردم و مسئولان شهرستان از مقابل سپاه تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب قبل از ظهر امروز در آئین غباروربی و عطر افشانی گلزار شهدا گمنام با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا با سربلندی در مقابل دشمن ایستادند و راه آنان ادامه دارد، ما با شهدا عهد می‌بندیم تا آخرین نفس و قطره خون راهشان را ادامه می دهیم.

حجت‌الاسلام "اکبر افشارمنش" گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل، آمریکا و استکبار جهانی را به چالش کشید و با ادبیات قدرتمندانه سخن گفت و به‌ خوبی واقعیت‌ها را بیان کرد.

اسلام حاجب فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار نیروهای مسلح سرآمد است و هر چه در دنیا اقتدار داریم حاصل خون شهدا است.

"اسلام حاجب" با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان که دل در گرو انقلاب و ارزش‌ها دارند، افزود: امروز با شهدا بیعتی مجدد می‌بندیم که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا می‌کنیم و برای همیشه پای انقلاب، ولایت و ارزش‌ها ایستاده‌ایم و این مسیر نورانی و الهی را به کوری چشم دشمنان با اقتدار ادامه می‌دهیم.


انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار