زنجان _ جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: اقتدار ملت ایران دشمن را به زانو درآورد و تکیه گاه اصلی ملت ایران ارزش های دینی و انقلابی بود .
کد خبر: ۹۵۴۰۷۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

تنها تکیه گاه ملت ایران  در دوران دفاع مقدس ارزش های دینی و انقلابی بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار محمد شرفی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان زنجان که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ اظهار داشت:انقلاب اسلامی در اوج جنگ سخت افزاری در مقابل جبهه غرب و شرق که یک گروه قدرتمند تشکیل داده بودند به پیروزی شکوهمند رسید.

وی با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷، افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساختار‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی ملت ایران نسب به رژیم شاهنشاهی کاملا دگرگون شد.

سردار شرفی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه‌ها و نقشه‌های مختلفی را عملی کردند، اما ملت با بصیرت ایران تمام نقشه‌های شوم آنان را خنثی کرد، گفت: زمانی که دیدند ملت ایران با رهبری امام راحل با تمام قدرت در حال پیشرفت است تصمیم به ترور شخصیت‌های شاخص کشور و همچنین طلاب و روحانیون کردند و شهدای محراب بدست منافقین به شهادت رسیدند.

این مسئول ادامه داد:دشمن پس از شکست‌های متعدد تصمیم به آغاز جنگ با کشور ایران اسلامی کرد و در این جنگ رژیم بعث عراق با حمایت همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ به دستور صدام حسین دستور به کشور ایران اسلامی حمله کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در ابتدا آغاز جنگ با حملات هوایی کشور را مورد حمله قرار داد، تصریح کرد:این رژیم غاصب تا دندان مسلح بود و تمام کشور‌های غربی مقابل ایران اسلامی قرار گرفته بودند و جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز ایران اسلامی آمادگی مقابله با جنگ را نداشت، ولی با کمترین امکانات و تجهیزات مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرد.

وی خاطرنشان کرد:استراتژیک و راهبرد اصلی امام راحل در مقابل با دشمنان ایجاد توان دفاعی مردمی بود که با تشکیل ارتش بسیج ۲۰ میلیونی و سازماندهی مردم در ابعاد مختلف و تقویت ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آنان مقاومت کردند در حالی که دشمن گمان می‌کرد می‌تواند در مدت زمان کوتاه کشور ایران را تصرف کند.

سردار شرفی با بیان اینکه ملت ایران با تمام قوا از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاک ایران دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد، گفت: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد:ملت ایران به این باور رسیدند که میتوانند با ایمان، اعتقاد، همدلی، وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن بایستند و ایمان و اعتقاد جوانان سرنوشت جنگ را تغییر داد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت:دشمن به این نتیجه رسید نمی‌تواند در مقابل این ملت کاری انجام دهد و این اقتدار ملت ایران دشمن را به زانو درآورد و تکیه گاه اصلی ملت ایران ارزش‌های دینی و انقلابی بود.

این مسئول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران چندین سال است در تحریم دشمن قرار گرفته است، ولی با وجود چنین شرایطی این نظام مقدس در حال پیشرفت و تکامل است، اذعان کرد:این استقلال و آزادی امروز کشور مرهون خون شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار