سردار حسین معروفی در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان؛

منطق عاشورایی جنگ نابرابر را به دفاع مقدس تبدیل کرد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:آنچه که جنگ نابرابر و سخت دشمنان در برابر ایران و انقلاب اسلامی را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق آن بود
کد خبر: ۹۵۴۰۷۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس، هفته مردم‌نوازی، ایثار، ناموس‌پرستی و هفته بزرگی ملت ایران  اظهار کرد: آنچه که جنگ نابرابر و سخت دشمنان در برابر ایران و انقلاب اسلامی را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق آن بود، منطق ما منطق عاشورا بود و ما هشت سال نیمروز جاوید و ماندگار عاشورا را در دفاع مقدس تکرار کردیم.

این مقام مسئول افزود: ما باید عملیات کربلا پنج و آن نبرد نابرابر را مقتل‌خوانی کنیم، جنگ ما در کانال پرورش ماهی و نهر جاسم جنگ یک گردان در برابر رزم رزه سپاه عراق که بزرگترین سپاه عراق در منطقه بود،بود این نبرد، جنگ تن به تن نبود، جنگ تن با تانک بود و ما همه دیانت و ارزش ملت ایران را در آن جعرافیای کوچک مشاهده می‌کردیم.

سردار معروفی افزود: ما با منطق عاشورا مقاومت کردیم و بزرگ شدیم و با منطق عاشورا باید به قله برسیم و دنیا به ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی باور دارد و ما تا قیامت مدیون شهیدان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور وحدت واقعی در بین نیروهای مسلح را از دیگر نکات در دوران دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: در جنگ تحمیلی سپاه، ارتش، ژاندارمری و بسیج مستضعفین تحت امر ولی و حجت خدا فعالیت می‌کردند و در سال دوم دفاع مقدس، پیروزی ما یکی پس از دیگری رقم خورد.

این مقام نظامی تصریح کرد: در دفاع مقدس همه ارادات، مقاومت و ایستادگی‌شان در مسیر حق بود و امروز اگر بخواهیم این اقتدار را حفظ کنیم و به اوج برسیم باید خروجی دفاع مقدس را عملیاتی کنیم، وحدت رمز موفقیت است اگر وحدت نباشد انشقاق به‌وجود بیاید، امنیت ایجاد نخواهد شد.

سردار معروفی افزود: دشمنان بدانند ما سه لشکر الهی نداریم؛ که زمانی در جنگ می‌‌نوشتند، ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی؛ ما امروز ما یک لشکر الهی هستیم، تحت امر یک امام، رهبر و فرمانده برای اجرای احکام الهی و نوکری به ملت بزرگ ایران با ماموریت مجزا اما با اراده قوی نسبت به انفلاب اسلامی و ملت بزرگ هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: در دفاع مقدس، رزمندگان سلحشور و مومن کشور و انقلاب را ایمن کردند و امروز دشمنان بدانند نیروهای مسلح قوی‌تر، منسجم‌تر و دقیق‌تر هم خودشان هوشمند است و هم ابزارشان هوشمند برای دفاع از ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید دشمنان ما محاسبه‌گر هستند و این وحدت را می‌بیینند و می‌دانند و دست به حماقت نخواهند زد؛ اگر زمانی دست به حماقت بزنند و احمقانه عمل کنند در آن مکان و نقطه که حماقت کنند، گورستان ابدی آنان خواهد شد.

سردا معروفی گفت: نیروهای مسلح به فرمان امام خود فعالیت می‌کنند و امروز هوا و فضا به وسیله این آمادگی، مسدود است، دریا و زمین برای دشمن مسدود است و دشمن جرات نمی‌کند خود را به ملت ایران بزند و روی ‌آورد به جنگ نرم و عملیات روانی، ادارکی و شناختی با بستر فضای مجازی با قدرت تخریب بیشتر و هزینه کمتر و در این عرصه مسئولیت ما سنگینتر است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح به عنوان سنگر مستحکم انقلاب در صحنه سخت، سنگر، جان‌پناه و سد بلای ملت ایران هستند؛ اما در جنگ نرم نخبگان، مسئولان، چهره های فرهنگی و سیاسی باید مراقب باشند و همان گونه که در جنگ نابرابر پیروزی خلق کردیم و در جنگ نرم هم باید به گونه‌ای عمل کنیم که پاسخگوی دشمن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها