پیام رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

 

"بسمه تعالی"
"این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد." مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
31 شهریور هر سال یادآور رشادت ها، شجاعت ها و ایثارگری های مردان مردی است که زیباترین جلوه های وطن پرستی و صیانت از کیان اسلام را به نمایش گذاشتند.
هفته دفاع مقدس مجال ارزشمندی برای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و طلایه داران جنگ است، آنان که صبوری، خودباوری، جوانمردی و مطیع امر رهبر بودن را به زیبایی ثابت کردند و در دفتر زمانه ماندگار شدند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به ویژه شهیدان دانش آموز و معلم، هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم، امیدوارم همه ما با روحیه ای بسیجی، بصیرت و آگاهی در زمینه ترویج فرهنگ شهادت گام برداریم و این باور را در جامعه نهادینه کنیم که نقشه ها و دسیسه های دشمن با ایمان و ولایتمداری همواره نقش برآب هستند.
همه باید در کنار هم حفظ دستاوردها و تبیین اهداف دفاع مقدس و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در دستور کار قرار دهیم و در حد توان و بضاعت یاد همه حماسه سازان و قهرمانان سال های جنگ را گرامی بداریم .

محمد علیرضایی
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار