فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

مادران و همسران شهیدان قشم تجلیل شدند

فرمانده سپاه قشم با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی حاصل برکت خون شهداست؛ ادامه داد: حضور خانواده شهدا امروز مایه برکت برای جامعه ایران است
کد خبر: ۹۵۴۰۳۲۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹

مادران و همسران شهیدان قشم تجلیل شدند

 

 

در این آیین سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، ابهت شرق و غرب شکسته شد، اما این پایان دشمنی ها با ایران اسلامی نبود و امروز جنگ نرم در عرصه های مختلف بویژه فرهنگ هنوز وجود دارد.

 

فرمانده سپاه قشم با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی حاصل برکت خون شهداست؛ ادامه داد: حضور خانواده شهدا امروز مایه برکت برای جامعه ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: جنگ امروز در عرصه فرهنگ به میان خانواده ها و دانش آموزان آمده است و باید تمامی مسئولان و دستگاه ها در حد توان برای مقابله و مبارزه با آن تلاش کنند.

 

 

عادل پیغامی رییس سازمان منطقه آزاد قشم،محمد محمد حسینی فرماندار قشم، دریادار دوم پاسدار اسکندر میرشکاری‌ نسب فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه در جزیره قشم،سرهنگ محمد اوجی زاده جانشین سپاه قشم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفاجوئیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم و عاشقان فرهنگ و ایثار و شهادت از دیگر میهمانان این ویژه برنامه بودند.

 

در ادامه برگزاری این ویژه برنامه دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر معظم انقلاب به صورت زنده و مستقیم برای حاضران در این مرکز نمایش داده شد.

 

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی به مادران، همسران و خانواده معزز و معظم شهدا تقدیم شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار