زنجان _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار خواهد شد گفت: در این ایام برنامه ویژه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۸۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سید شمس‌الدین موسوی،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه سالها دشمن در صدد خدشه دار کردن وحدت ملی در بین اقوام مختلف در کشور است گفت: مردم همیشه در صحنه انقلاب با حضور پر رنگ خود در عرصه‌ها و برنامه‌های مختلف از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: برای چهل و سومین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها دیدار رزمندگان، پیشکسوتان و فعالان عرصه دفاع مقدس با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) است که از این برنامه از 20 شهریورماه برگزار می‌شود.

موسوی گفت: همزمان با این رویداد در استان زنجان مراسم تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شهر زنجان، دیار غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: مشابه همین برنامه در تمام شهرستان‌های استان به مناسبت سالروز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود این مراسم برای روز 29 شهریورماه برنامه ریزی شده است که برنامه از ساعت 8:30 صبح شروع می‌شود و تا ظهر ادامه خواهد داشت.

موسوی گفت: برای روز ۳۰ شهریور ماه در سالن نور شهید عطایی از ساعت ۱۰ صبح برنامه میثاق با آرمان‌های شهدا برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعم از فرماندهان نظامی، انتظامی با امام جمعه زنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: روز جمعه مصادف با 31 شهریورماه که اولین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس است برنامه رژه نیروهای مصلح در خیابان شهید سلیمانی سربازان ارتش پشت پادگان تیپ 16 برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار